    From: "MR" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaz mieszkania
    Date: Sun, 25 Nov 2007 22:52:40 +0100

    Witam,
    W 06-2003r kupilem mieszkanie za 30tys - obowiązywał wtedy przepis że nie
    mogę przez 5 lat sprzedać tego mieszkania aby uniknąć płacenia podatku
    (chyba 10% od wartości sprzedaży - poprawcie jeśli się mylę).
    Teraz 11-2007 sprzedałem to mieszkanie za 80tys. Oczywiście chciałbym
    uniknąć zapłaty tego podatku - szkoda mi 8tys zł.
    W 08-2007 kupiłem mieszknie większe wpłacając gotówką 60tys i biorąc kredyt
    na pozostałą część wartości mieszkania 180tys.
    I teraz moje pytanie czy przeznaczając otrzymane ze sprzedaży 80tys. na
    spłatę części kredytu uniknę płacenia podatku? Czy muszę skłądać jakieś
    specjalne pisma do US (jakiś wzór może ktoś ma) lub w jakiś inny sposób
    udowadniać że pieniądze poszły
    na spłatę kredytu?

    Mariusz