  • 1. Data: 2005-11-03 08:49:15
    Temat: Sprzedaz mieszkania - zakup domu
    Od: "Marcin" <y...@o...pl>

    W marcu sprzedalem mieszkanie ktore posiadalem krocej niz 5 lat. W urzedzie
    skarbowym wypelnilem pit ze pieniadze przeznacze na zakup innego lokalu. W
    pazdzierniku zakupilem za kwote 3 krotnie wyzsza dom z dzialka 30 arowa.
    Teraz mi w US mowia ze bede musial przedstawic rachunki na kwote za ktora
    sprzedalem mieszkanie, poniewaz w akcie notarialnym na zakup domu nie jest
    zaznaczone ile kosztuje sam dom. Ten sam US wycenil osobie ktora dostala ten
    dom w spadku, poprzedniej wlascicelce sam dom na kwote 1,5 raza wieksza niz
    ja za to dalem. Poradzcie, czy mam powolac rzeczoznawce, czy jakis nowy akt
    notarialny ?
    Serdecznie pozdrawiam
    Marcin.

  • 2. Data: 2005-11-05 13:00:23
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania - zakup domu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Nov 2005, Marcin wrote:

    > Poradzcie,

    Odpada. Sprawdź w google dlaczego.

    > czy jakis nowy akt notarialny ?

    Czekaj, chcesz:
    - odwołać (???) stary akt notarialny
    - zawrzeć nowy ?
    IMVHO:
    - nie widzę co to ma zmienić "w sprawie ceny"
    - wypada spytać czy wtedy nie wyjdzie KILKA podatków do zapłacenia...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)