  • 1. Data: 2005-11-03 07:23:09
    Temat: DG, monety kolekcjonerskie a podatki
    Od: Bladek <b...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza zwiazana z branza informatyczna.
    Kupilem sobie ostatnio zlota monete kolekcjonerska za 1010 zł brutto ale
    fakture wzialem na nazwiska a nie na frme bo nie mam monet w dzialalnosci.
    Pytania mam takie:

    Co jesli bede chcial sprzedac monete, czy musze zaplacic jakis podatek
    jesli sprzedam ja np. za 1500zł? Jakie sa formy sprzedazy w przypadku osoba
    fizyczna i osoba fizyczna? Umowa kupna-sprzedazy tylko?

    Czy nikt sie nie przyczepi ze kupuje taniej i sprzedaje drozej zarabiajac
    na tym, nieodprowadzajac podatku i jednoczesnie prowadzac dzialalnosc
    gospodarcza?

    --
    BB