  • 1. Data: 2007-08-31 09:36:07
    Temat: Sprzedaż stron www dla Francji
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    WItam,
    mam pewne niejasnosci i prosilbym o pomoc.

    Jestesmy firma zarejestrowana w Polsce.
    Mamy swojego czlowieka, studenta, we Francji.
    Chcielibysmy aby on zalatwial nam zlecenia w tym wlasnie Panstwie,

    I teraz sprwa kluczowa:
    - czy musze miec euro nip, a jak tak to jak, gdzie i za ile go uzyskac
    - jak to wyglada prawnie? Wystawiam cene np 2000euro i doliczam 22% vat, ?
    obowiazuja stawki Polskie bo dzielo wykonane jest w Polsce prawda?
    - jak powinna wygladac faktura od nas dla firmy francuskiej tak aby miala
    moc prawna w tym panstwie i dana firma mogla ja sobie wrzucic chociazby w
    ulubione przez nas wszystkich segragatory z napisem "koszta" ;-)

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

    z poważaniem
    Łukaszw

  • 2. Data: 2007-08-31 09:53:44
    Temat: Re: Sprzedaż stron www dla Francji

    Dnia 31-08-2007 o 11:36:07 strzeli <i...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > ;-)
    >
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

    google: "usługi niematerialne" "vat np" "vat nie podlega"
    "usługi opodatkowane w kraju nabywcy" "faktura np",
    od groma masz tam informajci