  • 1. Data: 2007-08-30 15:17:43
    Temat: odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam
    przepraszam, ze tu, ale moze ktos mial do czynienia

    wiec zlozylam reklamacje do firmy kurierskiej, która dotyczyla przesylke
    o numerze 123, otrzymalam odpowiedz w terminie ale na pismie widnieje
    zapis, ze odpowiedz dotyczy przesylki o zupelnie innym numere 353. Czy
    taka odpowiedz jest wazna, czy jest to odpowiedz na moja reklamacje, czy
    moge uznac odpowiedz za nie wazna i domagac sie swoich zadan...
    dodatkono na pismie procz info jakiej przesylki dot. reklamacja, jest
    rownież nr reklamacji firmy kurierskiej, nie mam pojecia czy to jest
    wlasciwy

    prosze o odpowiedz sprawa jest pilna

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-30 16:53:12
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Ania pisze:
> [...]
    > dodatkono na pismie procz info jakiej przesylki dot. reklamacja, jest
    > rownież nr reklamacji firmy kurierskiej, nie mam pojecia czy to jest

    A co to ma wspólnego z podatkami?

  • 3. Data: 2007-08-31 08:50:19
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Grzegorz pisze:

    > A co to ma wspólnego z podatkami?

    z podatkami nic, z czesciowa nazwa grupy sporo, niestety na p.s.prawo
    tak jak i tu nikt nic nie wie :(