  • 1. Data: 2005-01-05 20:47:33
    Temat: Ryczałt za wynajem mieszkania .
    Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

    Witam!

    Płacę 8.5 % podatek ryczałtowy za wynajem mieszkania - jak mam zapłacić za
    XII 2004 - normalnie do 20 I czy też dopiero w zeznaniu rocznym ? Czy może
    powinienem był zapłacić 2 krotną stawkę za listopad ( jak w DG )?

    Pozdrawiam
    robkor

  • 2. Data: 2005-01-06 00:39:55
    Temat: Re: Ryczałt za wynajem mieszkania .
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2005, robkor wrote:

> [...]
    >+ XII 2004 - normalnie do 20 I czy też dopiero w zeznaniu rocznym ? Czy może
    >+ powinienem był zapłacić 2 krotną stawkę za listopad ( jak w DG )?

    W DG *na zasadach ogólnych* (w tym szczególnie ogolnych, czyli 19% :))
    płaci się "listopad *2"
    Ale na ryczałcie to chyba jednak nie :)
    (i *sądzę* że ty też nie :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-06 10:31:12
    Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

    > W DG *na zasadach ogólnych* (w tym szczególnie ogolnych, czyli 19% :))
    > płaci się "listopad *2"
    > Ale na ryczałcie to chyba jednak nie :)
    > (i *sądzę* że ty też nie :))

    Dzięki - dzisiaj pani w US tez miała takie zdanie :)
    Pozdrawiam
    robkor