  • Data: 2005-12-18 09:48:24
    Temat: Sprzedaż uszkodzonego samochodu z DG a podatki
    Od: Voytek <w...@g...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam następujące pytanie. Samochód zarejestrowany jako ciężarowy od
    zakupu którego uzyskałem zwrot VAT-u został uszkodzony z mojej winy. Z
    autocasco dostanę zwrot kwoty kosztów naprawy pojazdu a uszkodzony
    samochód chcę sprzedać. Pojazd był amortyzowany, niezamortyzowana część
    jest już bardzo niewielka. I teraz moje pytanie. Samochód sprzedam na
    fakturę VAT, wiadomo, że zapłacę od tego podatek i VAT. Czy kwotę z
    ubezpieczenia powinienem doliczyć do dochodu? Jest to bezsensowne, bo
    auto sprzedam za kwotę około 6 tys netto, a z ubezpieczenia dostanę 11
    tys. Wartość auta przed szkoda wynikającą z AC wynosiłą 20,5 tys. Co w
    takiej sytuacji zrobić?
    Pozdrawiam
    Wojtek