  • 1. Data: 2004-07-18 11:31:49
    Temat: Sprzedaż wysyłkowa - jak zaksięgować
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Jak zaksięgować i rozliczyć następującą transakcje:
    Sprzedaje przedmiot za 50 zł brutto ( VAT 22 %)
    Klient płaci za przesyłkę 6,5 zł ( w cene za przesyłkę wliczam koszt przesyłki
    i opakowania )
    Księguję
    40,98 zł - jako sprzedaż
    9,02 zł jako wat należny
    a jak rozliczam koszt przesyłki
    jesli zapłaće na poczcie 5 zł za paczkę
    jak to udokumentować i co zrobić z róznicą 1,5 zł - zakięgować jako sprzedaż ??

    Prosze o pomoc lub wskazanie miejsca gdzie mogę dowiedziec sie czegoś na ten
    temat

    Z góry dziekuję

  • 2. Data: 2004-07-20 20:46:04
    Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa - jak zaksięgować
    Od: w...@p...onet.pl

    Naprawde nikt nie wie ???
    Pomóżcie !!!!!

  • 3. Data: 2004-07-20 21:45:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jul 2004 w...@p...onet.pl wrote:

    >+ Naprawde nikt nie wie ???

    Ostatnia dyskusja na ten temat skończyła się kilkadziesiąt godnin
    temu. Nikomu nie chce się wracać :]

    >+ Pomóżcie !!!!!

    "pomóż sobie sam i wróć z pytaniami" ? ;)
    Do rozstrzygnięcia masz dylemat: czy refaktura zwolnienia
    podmiotowego jest prawidłowa :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)