  • 1. Data: 2004-07-18 13:21:55
    Temat: Student prowadzący działalność gopodarczą - ZUS
    Od: Kuba Gładykowski <s...@o...pl>

    Witam,

    Podejrzewam że temat stary i wiele razy wałkowany, ale...

    Obiło mi się o uszy, że wyszedł nowy akt prawny regulujacy tą kwestię, i
    od niedawna student prowadzący działalnośc gospodarczą nie musi płacić
    ZUS'u - przynajmniej za siebie. Czy to prawda ? Ewentualnie gdzie mogę
    znaleźć informacje na temat najnowszych aktów prawnych w tym temacie ?
    Przekopałem troche internetu, ale informacje są albo zbyt ogólnikowe,
    albo tyczą się studentów ZATRUDNIONYCH.

    Prosze o odpowiedź i pozdrawiam

    --
    Kuba