  • 1. Data: 2009-09-02 12:48:11
    Temat: Sprzedaz za 1 pln
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Tu jest artykul na Onet w calosci: http://tnij.org/walekew -

    pod nim ciekawe komentarze

    Tu cytat
    "Brytyjska sieć sprzedaży elektroniki DSG International zdecydowała o
    pozbyciu się swoich sklepów w Polsce. Osiem hipermarketów Electro
    World zostanie sprzedanych za nominalną cenę jednego euro, czyli za
    cztery złote."

    I jak się ma taka transakcja do wyceny przez US?

  • 2. Data: 2009-09-02 13:06:03
    Temat: Re: Sprzedaz za 1 pln
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:
> [...]
    > cztery złote."
    >
    > I jak się ma taka transakcja do wyceny przez US?

    Dla mnie głupotą jest sprzedaż za 1 euro, a nie na licytacji od 1
    euro. Jedynym powodem może być fakt "sprzedania" umówionej firmie, która
    uiści pełną cenę nieoficjalnymi kanałami.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-02 13:06:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    VoyteG napisal:
    > I jak się ma taka transakcja do wyceny przez US?

    Tylko, ze nie wspomniano o dlugach, ktore nabywca tez przejmuje :)
    Wiec to tak do konca za 1 euro nie jest.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-09-02 13:11:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > pozbyciu się swoich sklepów w Polsce. Osiem hipermarketów Electro
    > World zostanie sprzedanych za nominalną cenę jednego euro, czyli za
    > cztery złote."

    A dopiero co wchodzili na rynek. Jakie wielkie HALO wtedy było...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-09-02 13:43:49
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 2 Wrz, 15:06, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Tylko, ze nie wspomniano o dlugach, ktore nabywca tez przejmuje :)
    > Wiec to tak do konca za 1 euro nie jest.
    > --

    Tyle, ze jakbym dom sprzedawal, to co kogo by tam interesowalo ile mam
    dlugow i kredytow.

    US naliczylby co trzeba i sie nie przejmowal, a tu czemu inaczej?

  • 6. Data: 2009-09-02 13:50:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > Tyle, ze jakbym dom sprzedawal, to co kogo by tam interesowalo ile mam
    > dlugow i kredytow.

    Nie ile masz, tylko ile długów jest wpisanych do hipoteki. Albo: ile
    długów mają spółki, które się kupuje.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-09-02 16:11:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > A dopiero co wchodzili na rynek. Jakie wielkie HALO wtedy było...

    Nie dopiero co, ale juz cztery lata temu. Czas leci...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-09-02 16:13:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    VoyteG napisal:
    > Tyle, ze jakbym dom sprzedawal, to co kogo by tam interesowalo ile mam
    > dlugow i kredytow.

    Jakbys sprzedawal dom wraz z obciazona hipoteka? Gwarantuje ci,
    ze kazdego potencjalnego nabywce to BARDZO interesuje i jest
    to pierwsza i ostatnia rzecz, ktora sie sprawdza przy zakupie.

    > US naliczylby co trzeba i sie nie przejmowal, a tu czemu inaczej?

    Bo tu jest sprzedaz spolki wraz z dlugami, a nie jedynie jej
    budynkow lub lokali.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-09-02 17:56:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 wrzesień 2009 15:11
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h7lqtq$nuo$1@news.onet.pl>):

    > A dopiero co wchodzili na rynek. Jakie wielkie HALO wtedy było...

    Chyba niezbyt wielkie, bo ja o tym nigdy nie słyszałem.
    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 10. Data: 2009-09-24 13:51:23
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > A dopiero co wchodzili na rynek. Jakie wielkie HALO wtedy było...

    Skończyły im się zwolnienia podatkowe, sprzedadzą kolejnemu
    słupowi (spółce słupowej) i dostaną nowe zwolenia z podatków
    od gruntu, powierzchni sklepowej itp.Właściciele się nie zmieniają
    tylko papiery się zmieniają i szyldy.
    Prowadzisz firmę?! Nie znasz takich patentów?!
    Jak myślisz po co sprzedaje się telefony wysadzane diamentami?

    --

    Tomy M. www.ansibl.com