  • 1. Data: 2009-08-31 11:16:49
    Temat: przekazanie laptopa na firme
    Od: bary white <j...@w...pl>

    Chciałem kupić laptopa i przekazać go na firmę, ktorą założę za około
    2 miesiące. Laptop jest mi potrzebny już teraz, nie mogę czekać do
    założenia firmy na jego kupno. Czy w związku z tym muszę przekazać go
    jakoś na firmę, zapłacić jakiś podatek etc? Jakie czekają mnie
    obowiązki w związku z tym?

  • 2. Data: 2009-08-31 11:28:15
    Temat: Re: przekazanie laptopa na firme
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    bary white wrote:
> [...]
    > założenia firmy na jego kupno. Czy w związku z tym muszę przekazać go
    > jakoś na firmę, zapłacić jakiś podatek etc? Jakie czekają mnie

    Czy dasz wiarę ile interesujących Cię informacji można odszukać w Google
    wpisując subject twojego artykułu?!

    Click --> http://tinyurl.com/laptop-na-firme

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-08-31 12:49:16
    Od: bary white <j...@w...pl>

    On 31 Sie, 13:28, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Czy dasz wiarę ile interesujących Cię informacji można odszukać w Google
    > wpisując subject twojego artykułu?!
    >
    > Click -->http://tinyurl.com/laptop-na-firme
    >
    > Piotrek

    racja, znalazłem to zaraz po umieszczeniu info na grupie...