  • 1. Data: 2009-08-31 12:14:24
    Temat: podatki od dzialki
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Witam,
    Nabylem dzialke, niby budowlana ale w ewidencji gruntow widnieje jako
    grunty orne. Dzialka ma 1460 metrow, obecnie laka, nic sie na niej nie
    dzieje. Czy musze placic podatek gruntowy lub inny? Gdzie moge znalesc
    stawki i itd?
    Dzieki,

  • 2. Data: 2009-08-31 12:26:31
    Temat: Re: podatki od dzialki
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Gonzo wrote:
    > grunty orne.
    Oczywiscie mialem na mysli gruny rolne. Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

  • 3. Data: 2009-08-31 23:23:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Aug 2009, Gonzo wrote:

> [...]
    > musze placic podatek gruntowy lub inny? Gdzie moge znalesc stawki i itd?

    Ci tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-1.html
    ...oprócz strony z aktami, mają co nieco stron poświęconych
    nieruchomościom.
    Jest szansa coś znaleźć :) (ale ja się na rolnych nie znam)

    pzdr, Gotfryd