eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ?? › Sprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ??
    From: "Krzysiek [Lublin]" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż zdjęć stock USA a zaksięgowanie ich w polskich przepisać ??
    Date: Sun, 27 May 2007 11:13:46 +0200

    Wracam do sprawy którą jakiś czas temu poruszałem na grupie ale nic się
    praktycznie nie wyjaśniło.

    Sprzedaję swoje zdjęcia przez serwis fotolia. Jako stronę domową mam
    ZONE US. Polskiej nie ma :-) chociaż jest brytyjska, niemiecka itd.

    Trochę się zgromadzilo credytów za sprzedane zdjęcia, chciałbym je
    wypłacić. Do momentu wpływu na paypall nie ma problemów.

    Problem jest jeżeli chciałbym pieniądze te przelać na konto bankowe.

    Jak takie pieniądze zaksięgować ?? - serwis fotolia.com nie wystawia
    żadnych dokumentów ani z tego co się oriętuję nie przyjmuje żadnych
    dokumentów wystawionych przezemnie.

    Jak zaksięgować pieniądze kiedy ich nie wypłacę z konta paypal - tylko
    coś za nie kupię.

    Może ktoś z was miał już tego typu doświadczenia i je przeszedł.
    Albo ktoś z grupy podatki wie jak rozwiązać tą kwestię ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek