  • 1. Data: 2002-03-29 13:41:02
    Temat: Zwolnienia z pracy
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie?

    jak firma chcialaby mnie zwolnic z pracy iowreczyli by m i wymówienie np 29
    to wymówienie trwa m iesiąc no nie?
    i pensje dostasnę jeszcze za następny miesiąc no nie?

    A jak by mi wręczyli 2, albo na poczatku miesiąca, to tak samo nio nie?
    tzn firma daje mi wymówienie 26 , ale ja ide na zwolnienie juz 24 , i wracam
    do firmy 2-giegi nastepnego miesiaca. To wtedy mam jeszcze jedną pensjke no
    nie?

  • 2. Data: 2002-03-29 14:07:52
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > do firmy 2-giegi nastepnego miesiaca. To wtedy mam jeszcze jedną pensjke
    no
    > nie?

    Noo, nie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-03-29 14:31:10
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > do firmy 2-giegi następnego miesiąca. To wtedy mam jeszcze jedną pensje
    no
    > nie?

    Mądrawo toś wybystrzył.....
    Żal mi twoich szefów, ze tak długo się z Tobą męczyli.
    Ja bym takiego "specjalistę" wylał na zbity pysk z negatywną referencją w
    papierach

  • 4. Data: 2002-03-29 15:48:02
    Od: "Adam SZCZYGIELSKI" <m...@o...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Żal mi twoich szefów, ze tak długo się z Tobą męczyli.
    > Ja bym takiego "specjalistę" wylał na zbity pysk z negatywną referencją w

    I tu Ciebie popieram !!!!
    NA ZBITY PYSK ........

  • 5. Data: 2002-03-29 19:46:32
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    No tak, a już zaczynałem myslec że na grupach dyskusyjnych są mądrzy ludzie.

    Nie wiecie , "profesjonaliści", że w firmach często liczą się układy?
    Układty i nic poza tym!
    Możesz się starac, pracować po godzinach, a tu zawsze będeą sie liczyć
    układy!
    A przez zatrudnianie debili, ale przez układy, caly zespół potem traci!

    I wtedy jak człowiek się chce jakoś normalnie wyrwac z takiej
    rzeczpospoluitej kolesiów, to dają mu wymówienie, więc jak tu ich nie
    wybzyklac jak oni Ciebie nie doceniaja?

    Swoją drogą , pewnie liżecie dupy swoim szefom, bo sracie w gacie że mozecie
    stracic prace, i z waszą inteligencją nie łatwo było by wam znaleźcc
    kolejna...

    Brak wam odwagi, ale na grupach dyskusyjnych to silni w gębnie jestescie
    HEHE

    Pewnier że firma nie starci jak ja odejde, ale za to ja moge wiele zyskac!

    Kiście się liżąc dupy swoim szefom, z reguły wsiokom, którym szajba odbija,
    bo dostali po znajomości robote w stolicy!

  • 6. Data: 2002-03-29 20:19:52
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Swoją drogą , pewnie liżecie dupy swoim szefom, bo sracie w gacie że
    mozecie
    > stracic prace, i z waszą inteligencją nie łatwo było by wam znaleźcc

    My jesteśmy pracodawcy. Nam dziś dupę liżą.
    Myśmy jeszcze wiele lat temu poszli na swoje.
    Myśmy w szkole się pilnie uczyli i w pracy najemnej intensywnie
    "terminowali"
    My jesteśmy z rodu śląskich pracusiów

    I nie szanujemy dupków , którzy wyżej srają niż dupę mają.

    Jakbyś sobą coś reprezentował, to dawno znalazł byś lepszą pracę u
    konkurencji albo założył własny biznes i nie kombinował jak tu dostać dwie
    pensje zamiast jednej idąc na lewe zwolnienie chorobowe. Za takie podejście
    do sprawy tobą gardzę.
    Ale Ty jesteś "polaczek". Jesteś mi ideologicznie obcy. To twój problem i
    zacznij strajk albo popełnij seppuku.

  • 7. Data: 2002-03-29 21:22:29
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Widzisz przygłupie?
    Nawet tego nie mozesz zrozumiec!
    Czy naprawde sądzisz że to że masz jakis gówniany interes upowaznia cie do
    tego abys myslal o sobvie tak górnolotnie????

    Czy nie sądzisz ze trafiles po prostu na odpowiedni czas, odpowiednie
    miejsce, i odpowiednim osobom weszles w dupe, a teraz ci sie przyfarcilo i
    masz ten swoj gowniany interes

    Mowili o slązakach ze to chuje, ale teraz juz wiem, bo sie przekonalem , po
    kilku zdaniach z toba.
    Lizales dupe pewnie swoim kochanym braciom Niemcom, z którymi asię
    utożsamasz , a którzy nie chcieli by cie w dupe kopnąc jak bys niew kupowal
    od nich staryvh samochodow, lub innego gowna!

    Co ty sobna reprezentujesz
    Mas zjakis gowniany interes i myslisz ze pozjadales wszystkie rozumy
    Jeszcze ci sie wody w uszy naleje!

    Wtedy przypomnisz sobuie jak to taki jeden kolega ze stolicy, ktory
    przerasta cie inteligencja, przepowiedzial to co jest nieuniknione,
    bo nie sadze zeby taki wsiok i burak mogl cos wiecej w zyciu osiagnac

    HEHE

  • 8. Data: 2002-03-29 21:40:17
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > przerasta cie inteligencja, przepowiedzial to co jest nieuniknione,
    > bo nie sadze zeby taki wsiok i burak mogl cos wiecej w zyciu osiagnac

    Jak miło przeczytać tak elokwentną wypowiedź inteligentnego kolegi, obecnie
    ze stolicy.
    Napisz coś jeszcze w tym stylu.

    Idą Święta. Życzę Ci wszystkiego dobrego
    Znalezienia satysfakcjonującej cię pracy również

  • 9. Data: 2002-03-29 21:48:18
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kwalifikujesz się do zwolnienia dyscyplinarnego, u mnie w firmie nie
    zagrzał
    > byś miejsca ani 1 dzień.

    A ja myślę, że on przeżywa stres i potrzebuje pomocy psychiatry.

  • 10. Data: 2002-03-29 21:50:28
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Richard" napisał w wiadomości:
> [...]
    > kolejna...
    >
    > Brak wam odwagi, ale na grupach dyskusyjnych to silni w gębnie jestescie

    Pierdoły gadasz i tyle. Jak jesteś taki cwaniaczek to sam załóż swoj interes
    albo zatrudnij się w innej firmie. Po prostu jesteś gówno wart i tylko
    kombinujesz jak by tu kogoś oskubać. Teraz w firmach liczą się tylko dochody
    i najwyraźniej ich nie przynosiłeś firmie więc po prostu zostaniesz
    zwolniony i miej pretensje do siebie a nie do innych. Na tej grupie są
    ludzie którzy sami pracują na swoje dochody i zatrudniają pracowników a
    ludzie takiego pokroju jak ty to tylko przynosza straty, a zwalanie winy na
    układy jest co najmniej dziecinne.
    Kwalifikujesz się do zwolnienia dyscyplinarnego, u mnie w firmie nie zagrzał
    byś miejsca ani 1 dzień.

    Serwiz