  • 1. Data: 2011-01-30 11:59:43
    Temat: Stary/Nowy VAT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Poprawcie proszę, jeżli się mylę:
    - usługa wykonana 31.12
    - faktura wystawiana 30.01 (taka umowa miedzy stronami)
    VAT naliczany juz według nowych zasad?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 2. Data: 2011-01-30 14:00:53
    Temat: Re: Stary/Nowy VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-01-30 12:59, Budzik wrote:
    > Poprawcie proszę, jeżli się mylę:
    > - usługa wykonana 31.12
    > - faktura wystawiana 30.01 (taka umowa miedzy stronami)
    > VAT naliczany juz według nowych zasad?

    Przecież data wystawienia FV wynika z ustawy, a nie z umowy pomiędzy
    sprzedającym i kupującym ...

    Piotrek

  • 3. Data: 2011-01-31 06:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przecież data wystawienia FV wynika z ustawy, a nie z umowy pomiędzy
    > sprzedającym i kupującym ...

    no i?
    Nie mogę wystawić faktury 31.01?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 4. Data: 2011-01-31 07:14:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-01-2011 07:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > no i?
    > Nie mogę wystawić faktury 31.01?

    Możesz.
    Ale za ewentualne skutki karno-karbowe możesz winić tylko siebie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2011-01-31 10:49:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Jan 2011, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > no i?
    > Nie mogę wystawić faktury 31.01?

    Trzeba przyznać, że bardzo dobry przyczynek do dyskusji na temat
    "powinien", "nie powinien" a "musi" się znalazł ;)
    Oczywiście - możesz.
    Zakładam że art.62 KKS znasz (słowa "w sposób wadliwy" w szczególności)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-02-07 07:59:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trzeba przyznać, że bardzo dobry przyczynek do dyskusji na temat
    > "powinien", "nie powinien" a "musi" się znalazł ;)
    > Oczywiście - możesz.

    czytam te delikatne szpileczki, pol słówka i nadal nie wiem, co cchecie
    powiedziec.
    Co znaczy - "mozesz"?
    Nie pytam przeciez czy dam rade to zrobic, tylko czy bedzie to zgodne z
    prawem?

    > Zakładam że art.62 KKS znasz (słowa "w sposób wadliwy" w
    > szczególności)

    jasne, jak 39 milinów Polaków.
    I pozostałe równiez :)

  • 7. Data: 2011-02-07 11:25:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011, Budzik wrote:

    > czytam te delikatne szpileczki, pol słówka i nadal nie wiem, co cchecie
    > powiedziec.
    > Co znaczy - "mozesz"?
    > Nie pytam przeciez czy dam rade to zrobic,

    Jak to mawiają: grupowicz dostaje komentarz nie do tego o czym myślał,
    lecz do tego co napisał ;)
    "Możesz" oznacza właśnie to - również w języku prawniczym: "możesz".
    Nie jesteśmy w stanie Cię powstrzymać, ani my, ani ściana której
    brakowało.
    Dlatego "dziecko mogło wejść na teren na który nie powinno"
    i doznało obrażeń, a zarządca jest ścigany.

    > tylko czy bedzie to zgodne z prawem?

    A tu odpowiedź będzie na pytanie czy "nie powinien" lub
    "może zgodnie z prawem" :D

    > jasne, jak 39 milinów Polaków.
    > I pozostałe równiez :)

    :)
    Toż jest on (artykuł) w miarę jasny :) - za wystawianie faktur
    "w sposób wadliwy" jest kara i już.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-02-07 15:31:28
    Od: "spa" <s...@a...er>

    wiadomości news:07022011.6610A66D@budzik61.poznan.pl...
    > Nie pytam przeciez czy dam rade to zrobic, tylko czy bedzie to zgodne z
    > prawem?

    Wszyscy ci piszą, ze będzie niezgodne i dostaniesz karę przy najbliższej
    kontroli, a ty brniesz dalej.