  • 1. Data: 2002-12-04 16:41:24
    Temat: Studia zaoczne i podatek
    Od: <p...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    W tym roku skonczylem studia dzienne, teraz jestem na innej uczelni na
    studiach zaocznych.
    Obecnie jestem osoba bezrobotna bez prawa do zasilku.
    Czy jako student studiow zaocznych nalezy mi sie zwrot podatku, slychalem ze
    nie waze jest jaki to jest typ studiow?
    Jezeli tak czy dotyczy to pracy zarowno na umowe-zlecenie jak i stalej?

    Druga sprawa jezeli nie mam zwrotu podatku. Czy moge odliczyc od podatku
    czesne i materialy dydaktyczne w szczegolnosci ksiazki?

    Trzecia sprawa pracujac na umowe-zlecenie lub praca stala jako student
    studiow zaocznych jaka jest moja sytuacja wobec ZUSu czy musze go placic,
    jak jest z ubezpieczeniem itd.

    Z gory dziekuje ze odpowiedz.

    pozdrawiam
    Pawelek L.
    __________________________
    http://www.sdi-slichowice.one.pl
    GaduGadu: 39211
    ICQ: 101607389

  • 2. Data: 2002-12-04 17:31:19
    Temat: Re: Studia zaoczne i podatek
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    p...@i...pl wrote:

    (..)
    > Czy jako student studiow zaocznych nalezy mi sie zwrot podatku, slychalem
    > ze nie waze jest jaki to jest typ studiow?
    (...)

    Troszeczkę wysiłku, w sieci jest mnóstwo poradników.
    Do 35 lat 'duża ulga', po 'mała ulga'

    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 3. Data: 2002-12-04 18:17:13
    Od: <p...@i...pl>

    Czyz teraz nie znajdujemy sie w sieci, a grupa dyskusyjna nie jest poczesci
    poradnikiem :)

    pozdrawiam
    Pawelek L.
    __________________________

  • 4. Data: 2002-12-05 08:09:04
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czyz teraz nie znajdujemy sie w sieci, a grupa dyskusyjna nie jest
    poczesci
    > poradnikiem :)

    Poniekad masz racje. Jednak na wiekszosci "tematycznych" grup panuje zasada
    ze nie pyta sie o rzeczy, ktore mozna znalezc w pierwszym lepszym
    informatorze jaki nawinie sie pod reke.
    A informacje o ktore pytales mozna znalezc juz od ladnych paru lat w
    informatorach do PIT-ow 36, 37, ... ktore sa dostepne w kazdym Urzedzie
    Skarbowym.
    Dlatego wlasnie niektorych ludzi moglo wkurzyc Twoje pytanie :)

    pozdrawiam
    Gason