  • 1. Data: 2002-05-24 14:46:16
    Temat: [Subiekt]Co oznaczają te skróty?
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Witam;
    mam pytanie dotyczące programu Subiekt-chciałbym się nauczyć jego obsługi;w
    ćwiczeniach są pojęcia i skróty których nie rozumiem.Czy ktoś mógłby
    wyjaśnić mi co to znaczy:
    -kod KNG
    -kod EKD
    -organ rejestrowy
    -nazwa rejestru
    -numer w rejestrze
    ------
    Dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam,Marcin.

  • 2. Data: 2002-05-24 20:52:41
    Temat: Re: [Subiekt]Co oznaczają te skróty?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Karpiński <m...@o...plANTYSPAM> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:acm6g7$n0p$...@n...tpi.pl...
> [...]
    obsługi;w
    > ćwiczeniach są pojęcia i skróty których nie rozumiem.Czy ktoś mógłby

    Chyba KGN
    A nie pamiętam co dokładnie znaczy ten skrót. To jest Kod klasyfikacji
    działalności gospodarczej.
    > -kod EKD

    I podobnie. Europejska Klasyfikacja Działalności. Każda forma dz. ma swój
    numer. Dostając numer REGON w Urzędzie Statystycznym na zaświadczeniu masz
    napisane pod jakimi numerami KGN i EKD jest zaklasyfikowana twoja
    Działalność.

    > -organ rejestrowy
    Organ Administracji, w którym jest zarejestrowana DG. Dla osób fizycznych
    jest to Urząd Miasta, Wydz.Handlu I Usług. Dla spółek - Sąd Rejonowy

    > -nazwa rejestru
    Czyli jak nazywa się rejestr do którego wpisany jest podmiot. Dla osób
    fizycznych - Ewidencja D.G.
    Dla spółek Rejestr Sądowy.

    > -numer w rejestrze
    Każda firma dostaje na zaświadczeniu o wpisie swój numer.
    > ------
    > Dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam,Marcin.

    To tak w uproszczeniu.

    WS

  • 3. Data: 2002-05-25 15:25:47
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    > Chyba KGN
    > A nie pamiętam co dokładnie znaczy ten skrót. To jest Kod klasyfikacji
    > działalności gospodarczej.

    raczej
    KGN - Klasyfikacja Gospodarki Narodowej

    mm01

  • 4. Data: 2002-05-26 12:15:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > swój numer. Dostając numer REGON w Urzędzie Statystycznym na
    > zaświadczeniu masz napisane pod jakimi numerami KGN i EKD jest

    Obecnie podają jeszcze na regonie PKD - Polska Klasyfikacja Działalności

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Winston Churchill