  • 1. Data: 2002-02-08 12:47:45
    Temat: Symfonia - pomoc
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Witam i mam wielka prośbę o pomoc w sytuacji, gdy:

    chcę zaksięgować fakturę kosztową przez rozliczenie usługi (trójkę), a
    program krzyczy mi, że jest to niemożliwe. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak to
    zrobić? Czy można od razu przy dekretacji na czwórkę, vat i kontrahenta?

    Może lepiej proszę na priv, żeby grupy nie zaśmiecać. Będę ogromnie
    wdzięczna, bo sama chyba do tego nie dojdę :(
    Kasia

  • 2. Data: 2002-02-13 19:49:54
    Temat: Re: Symfonia - pomoc
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Czy można od razu przy dekretacji na czwórkę, vat i kontrahenta?

    mozna
    Kinga