  • 1. Data: 2005-01-18 10:28:48
    Temat: Szkoła?
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

    Witam.

    Mam krótkie pytanie czy to prawda że w tym roku nie będzie można odpisać od
    podatku szkoły?

    pzdr

  • 2. Data: 2005-01-18 11:34:06
    Temat: Re: Szkoła?
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    TAK

  • 3. Data: 2005-01-18 12:27:10
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

    i jeszcze jedno pytania gdzie mogę znaleść informacje na ten temat??..
    jakies przepisy uregulowania??

    pzdr

  • 4. Data: 2005-01-19 07:43:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotr napisał(a):

    > i jeszcze jedno pytania gdzie mogę znaleść informacje na ten temat??..
    > jakies przepisy uregulowania??

    Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (wersja na rok 2004).
    Jak przeczytasz całość to zobaczysz że nie ma tam ani słowa o takiej
    uldze. Z tego wywodzi sie teoria ze takiej ulgi nie ma za rok 2004. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813