  • Data: 2005-01-05 11:15:13
    Temat: Szybkie pytanka - prosze o pomoc
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczow :-)

    Moje pytania:

    Od jakich obrotow wchodze w VAT i kase fiskalna ?? (DG zaczalem prowadzic od
    20 wrzesnie 2004 roku)
    Mam pewne watpliwosci, bo wyczytalem, ze jak przekrocze 20000 zl to wejde w
    kase fiskalna ale czy to dzieli sie na ilosc miesiecy jezeli firme mam od
    wrzenia ??
    VAT z kolei jest od 10000 EUR, ale jaki kurs brac do przeliczenia tego na
    zlotowki ??
    No i to wiem, ze dzieli sie na miesiace :-) Pytanie tylko czy w przypadku
    gdy prowadze od 20 wrzesnia mam przyjac 3 czy 4 miesiace?? Trzeba liczyc
    pelne miesiace czy jeszcze ten jeden dzielic na dni ?? A moze jeszcze na
    godziny.... ;-)

    Prosze Was wszystkich o pomoc.
    Jest to banalne ale jakos nie moge tego nigdzie znalezc....

    Pozdro, Wojtas