  • Data: 2003-12-11 14:42:57
    Temat: Szybko potrzebuję porady - faktura i platnosc w EUR
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę sprzedać w Polsce usługę kupioną za granicą. Klient płaci 50%
    zaliczki, ja wystawiam mu fakturę na 100% kwoty, przeliczając to na
    PLN wg kursu z dnia wystawienia faktury/wpłaty zaliczki. Chciałbym
    jednak, żeby drugą część mógł zapłacić dużo później wg kursu EUR z
    tego dnia. Jak to zrobić od strony formalnej?

    Sprawa jest pilna, dzięki za wszelkie info.
    --
    Samotnik