  • 1. Data: 2003-12-11 14:42:57
    Temat: Szybko potrzebuję porady - faktura i platnosc w EUR
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Chcę sprzedać w Polsce usługę kupioną za granicą. Klient płaci 50%
    zaliczki, ja wystawiam mu fakturę na 100% kwoty, przeliczając to na
    PLN wg kursu z dnia wystawienia faktury/wpłaty zaliczki. Chciałbym
    jednak, żeby drugą część mógł zapłacić dużo później wg kursu EUR z
    tego dnia. Jak to zrobić od strony formalnej?

    Sprawa jest pilna, dzięki za wszelkie info.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2003-12-12 10:16:32
    Od: "Iva" <e...@w...pl>

    jak na moje oko....to trzeba do umowy dolaczyc zalocznik stanowiacy ze
    klient jest zobowiazany pokryc druga czesc splaty w kursie euro w terminie
    najpojniejszym do ....itd. nie wie mczy nie trzeba bedzie isc do notariusza
    z tym. zawsze mozna zagladnac do kodeksu cywilnego..moze tam jest jakas
    konkretna wzmianka.