  • 1. Data: 2008-01-02 13:29:09
    Temat: Tabela stawek -- zdrowotne ZUS
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    zaraz dostanę kota... Poszukuję tabeli

    MIESIĄC|PODSTAWA|PŁACIĆ|ODLICZAĆ

    za rok 2007 i nie umiem znaleźć. Korzystałem z takiej tabeli na Bankier.pl,
    ale tam nie było ODLICZAĆ i se kretyn liczyłem 7,5 a nie 7,75. Chciałem se
    to teraz popoprawiać to na bankierze już nie ma początku roku 2007 :(

    Znajduję różne dziwne opisy, a nigdzie nie ma prostej tabeli.... HELP.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 2. Data: 2008-01-02 13:34:25
    Temat: Re: Tabela stawek -- zdrowotne ZUS
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-01-2008 o 14:29:09 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > to teraz popoprawiać to na bankierze już nie ma początku roku 2007 :(
    >
    > Znajduję różne dziwne opisy, a nigdzie nie ma prostej tabeli.... HELP.

    Coś takiego: http://www.pit.pl/archiwum_odliczen_skladek_zus_292.
    php ?

  • 3. Data: 2008-01-02 13:35:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 02 Jan 2008 14:29:09 +0100, Tristan napisał(a):

> [...]
    > ale tam nie było ODLICZAĆ i se kretyn liczyłem 7,5 a nie 7,75. Chciałem se
    > to teraz popoprawiać to na bankierze już nie ma początku roku 2007 :(

    Bez tabelki ale jest wszystko
    http://podatki.pl/parametry/ubezpieczenie_spoleczne_
    osob_prowadzacych_dzialalnosc

  • 4. Data: 2008-01-02 13:35:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > to teraz popoprawiać to na bankierze już nie ma początku roku 2007 :(
    >
    > Znajduję różne dziwne opisy, a nigdzie nie ma prostej tabeli.... HELP.

    A sprawdzałeś tutaj?:

    http://www.msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/wska
    zniki/ubezpieczenia/#

    Co prawda nie ma pozycji "odliczać", ale wystarczy przemnożyć
    podstawę przez 7,75% (ubezpieczenie zdrowotne).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-01-02 14:49:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 02 styczeń 2008 14:35
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <flg3uv$fs$1@news.onet.pl>):

> [...]
    zniki/ubezpieczenia/#

    > Co prawda nie ma pozycji "odliczać", ale wystarczy przemnożyć
    > podstawę przez 7,75% (ubezpieczenie zdrowotne).

    No ale nie widzę nigdzie tu tabelki za kolejne miesiące.

    > Coś takiego: http://www.pit.pl/archiwum_odliczen_skladek_zus_292.
    php ?

    Tu znów nie ma podstawy i nie ma wartości PŁACIĆ jest tylko ODLICZAĆ.
    Musiałbym sobie więc powyliczać sam podstawę, a nie wiem czy zaokrąglenia
    nie uderzą gdzieś, a poza tym chciałbym mieć coś, co pozwoli mi bez
    myślenia to wklepać i wklepywać przez kolejne nadchodzące miesiące.

    > Bez tabelki ale jest wszystko
    >http://podatki.pl/parametry/ubezpieczenie_spoleczne
    _osob_prowadzacych_dzialalnosc

    Jakieś logowanie się mi wyskoczyło...

    ===========

    Kurde, czy ja tak dużo wymagam? Prostej tabelki jak dla dauna.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 6. Data: 2008-01-02 14:52:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:

    > Kurde, czy ja tak dużo wymagam? Prostej tabelki jak dla dauna.

    www.gofin.pl > Wskaźniki i stawki

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-01-02 14:52:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:

    > No ale nie widzę nigdzie tu tabelki za kolejne miesiące.

    Tu masz od 1999r. :)

    http://www.zus.pl/files/minimalna_podstawa.pdf

  • 8. Data: 2008-01-02 16:29:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 02 styczeń 2008 15:52
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <flg8pk$bt$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > www.gofin.pl > Wskaźniki i stawki

    Ujdzie, choć też dupiato, bo tylko 9% jest a 7,75 nie ma. Wiem, że se mogę
    policzyć, ale korzystałem z tabeli na bankier.pl i tam też było tylko 9% i
    źle se policzyłem i teraz muszę poprawiać. Przynajmniej tyle, że na tym
    gofinie jest cały rok to mam jak poprawiać.

    Ale nadal nie rozumiem czemu w Sieci jest wszystko, a zasranej tabelki ZUS
    nie ma.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl