  • 1. Data: 2008-01-02 14:04:08
    Temat: [info] Płacznik
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dziś w ZUS się wkurzyłem - od nowego roku tylko nowy płacznik 7
    jest kompadebilny z ZUS-em... Więc jeśli ktoś druknął sobie już DRA
    w wersji 6.. to trzeba jeszcze raz..

    pozdr,
    tommyz

  • 2. Data: 2008-01-02 14:29:16
    Temat: Re: [info] Płacznik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    t...@o...pl pisze:
    > Dziś w ZUS się wkurzyłem - od nowego roku tylko nowy płacznik 7
    > jest kompadebilny z ZUS-em... Więc jeśli ktoś druknął sobie już DRA
    > w wersji 6.. to trzeba jeszcze raz..

    Hmm... ostatni komunikat w sprawie obowiązującej wersji płacznika jest z
    31/10/2007 i brzmi:

    "Zakład Ubezpieczeń Społecznych uprzejmie informuje, że w dniu 30
    października 2007 r. na stronach internetowych Zakładu została
    opublikowana nowa wersja programu PŁATNIK 7.01.001.

    Płyty CD-ROM z nową wersją programu PŁATNIK będą dostępne w terenowych
    jednostkach organizacyjnych ZUS w pierwszej połowie listopada br.

    Wersja 7.01.001 programu PŁATNIK powstała w celu umożliwienia obsługi
    certyfikatów kwalifikowanych wydawanych przez Kwalifikowane Centra
    Certyfikacji działające obecnie na rynku polskim.

    Od 31 października br. w ZUS przyjmowane będą dokumenty ubezpieczeniowe
    przygotowane zarówno w wersji 6.04.001A programu PŁATNIK, jak i nowej
    wersji - 7.01.001."

    To jest najnowszy komunikat w sprawie płatnika.

    Ani słowa o tym że szóstka jest nieaktualna.
    BTW teletransmisja szóstką idzie normalnie, sprawdzone 15 minut temu,
    potwierdzenie bez uwag.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-01-02 14:34:57
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-01-2008 o 15:29:16 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ani słowa o tym że szóstka jest nieaktualna.
    > BTW teletransmisja szóstką idzie normalnie, sprawdzone 15 minut temu,

    No widzisz, a mi odmówili przyjęcia i pokazali wiszące kartki z
    info że wydruków z 6.04.001A nie przyjmują. Czyżby znowu prawo powielaczowe
    zadziałało i dałem się namówić na przepisywanie...?

    pozdr,
    tommyz

  • 4. Data: 2008-01-02 14:41:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    g...@n...pl pisze:

    > Tez sie wkurzyłam, bo w tym roku trzeba będzie płacic za wydanie certyfikatu
    > , kupic czytnik , zainstalowac toto. I nie ma co czekac z tym do ostatniej
    > chwili. Może ktoś wie jak to ugryżc?

    Albo sobie wyrobić klucz albo za parę złotych zlecić wysyłkę przez biuro
    rachunkowe. Trzeciej opcji nie ma, chyba że możesz dokumenty na papierze
    składać.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl