  • 1. Data: 2003-05-18 11:49:57
    Temat: Tak mi przykro...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Wygląda na to, że wejdziemy do do tej UE (a jak nie to nas wwiozą)
    i będziemy mieli taką demokrację jaką ma obecnie Irak po wyzwoleniu...
    :-(
    G.N.

  • 2. Data: 2003-05-18 13:28:07
    Temat: Odp: Tak mi przykro...
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Jestes załosny ....
    Grzegorz Niedźwiecki <i...@h...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ba7rpj$4ei$...@S...icm.edu.pl...

  • 3. Data: 2003-05-18 17:56:06
    Temat: Re: Tak mi przykro...
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ba7rpj$4ei$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Wygląda na to, że wejdziemy do do tej UE (a jak nie to nas
    > wwiozą)
    > i będziemy mieli taką demokrację jaką ma obecnie Irak po
    > wyzwoleniu... :-(

    Jest i dobra strona:
    Jak wejdziemy do UE część polityków pojedzie robić karierę "w Europie" (a
    niby po co tak się pchają???), więc inni - tacy jak Ty - będą mogli zająć
    ich miejsce ;-).

    Poważniej: demokrację w Polsce mamy i tak na poziomie Iraku sprzed
    wyzwolenia.

    Ale to NTG i OT.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-05-18 19:50:42
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Sun, 18 May 2003 19:56:06 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Poważniej: demokrację w Polsce mamy i tak na poziomie Iraku sprzed
    >wyzwolenia.

    Bzdura. Mamy demokrację na SWOIM poziomie.

  • 5. Data: 2003-05-18 20:25:02
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    >
    > Wygląda na to, że wejdziemy do do tej UE (a jak nie to nas wwiozą)
    > i będziemy mieli taką demokrację jaką ma obecnie Irak po wyzwoleniu...

    W Polsce afera goni aferę.
    Nie widzę powodu zacieśniać się w tym grajdołku:-(
    Polska moja ojczyzna ?????
    Rozkradziona przez wielu ?????
    Bismarck miał racje, a ja chcę wygodnie żyć i bez codziennego "polskiego
    piekiełka"
    W Europie prawo jest poukładane, a w Polsce mamy rządców takich jakich
    wybraliśmy:-(

    Ja chcę do UE

  • 6. Data: 2003-05-18 20:59:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Mamy demokrację na SWOIM poziomie.

    Powiedziałbym "na ICH poziomie".
    Ale lepiej EOT.

    Pzdr,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-05-19 07:29:28
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Sun, 18 May 2003 22:59:19 +0200, "BaLab" wrote:

    >Powiedziałbym "na ICH poziomie".

    A Ty kto, skoro Polacy to "ONI" ?

  • 8. Data: 2003-05-20 10:06:28
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    > wiadomości news:ba7rpj$4ei$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > W Europie prawo jest poukładane, a w Polsce mamy rządców takich jakich
    > wybraliśmy:-(
    >
    > Ja chcę do UE

    Sycylia juz tam jest od samego poczatku i jest im tam dobrze.
    Jak myslisz, dlaczego ONI tak tam chca? Bedzie im lepiej i beda miec
    wieksze mozliwosci.

    Pozdrowienia
    Basia

  • 9. Data: 2003-05-20 12:22:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał w wiadomości
    ansk.sprint.pl...
    Sycylia juz tam jest od samego poczatku i jest im tam dobrze.
    Jak myslisz, dlaczego ONI tak tam chca? Bedzie im lepiej i beda miec
    wieksze mozliwosci.

    Dysput jest "filozoficzny"
    ONI są "ONYMI" bo umieli "NAS" zabajerować, aby dorwać się do koryta
    Ale ONI to także Polacy (a może nie ???)
    ONI zrobią sobie dobrze. To wiemy.
    Jednak zamiast skomleć, może należy przystąpić do "ONYCH" ????
    Jeśli uważasz , że ONI są źli, a MY jesteśmy dobrzy, to mijasz się z prawdą
    Ja znam bardzo mało DOBRYCH ludzi. Za to sporo mend zarówno spośród ONYCH
    jak i NASZYCH:-(((

    I ja nadal chcę do UE.
    "ONYCH" mam w dupie:-(