  • 1. Data: 2003-05-18 05:55:17
    Temat: ZUS - jak to w końcu jest ??????
    Od: "Darek M" <d...@h...pl>

    Ostatnio wiele razy były posty o tym w jaki sposób płacić niższy zus z
    dzialalności. Jednak wszytkie te odpowiedzi były takie, że nic do końca nie
    było jasne - nikt tego porządnie nie wytłumaczył czy faktycznie można tak
    zrobic zgodnie z przepisami i jak to zrobić. Może ktoś da jedną a konkretną
    odpowiedź, bo chyba ten temat nie interesuje tylko wyłącznie mnie.

    Pozdr. Darek

  • 2. Data: 2003-05-18 09:46:30
    Temat: Re: ZUS - jak to w końcu jest ??????
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Darek M" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konkretną
    > odpowiedź, bo chyba ten temat nie interesuje tylko wyłącznie mnie.

    No nalezy zawrzec z kims umowe-zlecenie na kwote minimum 146 zł miesiecznie
    i wybrac ten tytul ubezpieczenia... Wtedy z dzialalnosci bedziesz placil
    tylko drugie zdrowotne (czesciowo odliczalne od pdof) a spolecznych juz nie.
    Chyba, ze to jakis inny pomysl, a nie ten standardowy.

    marekz