  • From: "Tomek" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Tak zwani życzliwi sąsiedzi........
    Date: Wed, 13 Feb 2002 17:52:00 +0100

    w roku 1999 wykazałem 1000 zł niezaewidencjonowanej sprzedaży chleba prosto
    z piekarni(stoisko w piekarni) - nie miałem kasy fiskalnej .
    W 2000 r i w . 2001 nie wykazywałem takiej sprzedaży - powiedzmy, że jej nie
    miałem. Od 2002 r. mam kasę fiskalną - w styczniu wykazałem sprzedaż z
    piekarni na 1000 zł.
    I zaczęło - się skarbówka żąda ode mnie abym za rok 2000 i 2001 zapłacił
    karę za niewykazanie sprzedaży nieewidencjonowanej - ktoś pewnie doniósł na
    mnie ,że sprzedawałem jednak ten chleb. Tłumaczę chłopakom, że akurat przez
    te dwa lata w ogóle nie sprzedawałem - A oni mówią, że jak to możliwe ,że w
    1999 r. przez cały rok pokazałem 1000 zł a w pierwszym miesiącu 2002 r. mam
    już 1000 zł- nachodzą mnie - czy zeznania ludzi życzliwych ,że kupowali u
    mnie chleb na piekarni mogąbyć wystarczającym dowodem ,przeciwko mnie. Co
    robić