  • 1. Data: 2002-11-22 00:18:58
    Temat: Telefon w kosztach
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Czy dowodem ksiegowym w przypadku np. rachunku za telefon kom.
    jest faktura od operatora, czy dowod zaplaty za ta fakture?

    --
    GreG (c) 2002

  • 2. Data: 2002-11-22 06:00:21
    Temat: Re: Telefon w kosztach
    Od: "Beata" <b...@b...com>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy dowodem ksiegowym w przypadku np. rachunku za telefon kom.
    > jest faktura od operatora, czy dowod zaplaty za ta fakture?
    >
    > --
    > GreG (c) 2002

    faktura od operatora - odliczenie vat-u następuje w miesiącu na który
    przypada termin płatności .

  • 3. Data: 2002-11-22 07:22:03
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Beata wrote:

    > faktura od operatora - odliczenie vat-u następuje w miesiącu na który
    > przypada termin płatności .

    Był podobno wyrok TK w sprawie terminu VAT dla faktur za energię
    elektryczną. Czy dotyczy on także telefonów?

  • 4. Data: 2002-11-22 08:29:01
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > Czy dowodem ksiegowym w przypadku np. rachunku za telefon kom.
    > jest faktura od operatora, czy dowod zaplaty za ta fakture?

    -------------------------------
    Nie bardzo rozumiem twoje pytanie ja prowadzę księgi rachunkowe i dla mnie
    dowodem księgowym faktura jako zobowiązanie wobec kontrahenta i zaliczenie
    do kosztów również zapłata WB też jest dowodem księgowym jako rozliczenie
    zobowiązania .Sprecyzuj dokładnie o co ci dokładnie czy zalicznie do kup czy
    może Vatu.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-11-22 09:58:27
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl>

> [...]
    > Czy dowodem ksiegowym w przypadku np. rachunku za telefon kom.
    > jest faktura od operatora, czy dowod zaplaty za ta fakture?

    To zależy, jąką przyjąłeś zasadę wprowadzania kup, jeśli memoriałową to w
    koszty wprowadzasz na podstawie faktury, jeśli kosztową to na podstawie
    dowodu zapłaty (z dniem zapłaty).
    Natomiast do rejestru VAT wprowadzasz z datą terminu płatności, która zawsze
    jest napisana na fakturach na telefon komórkowy.

    Sławek

    s...@d...pl

  • 6. Data: 2002-11-22 10:27:40
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zawsze
    > jest napisana na fakturach na telefon komórkowy.

    Oczywiście wybór zaliczania w koszty masz tylko w przypadku prowadzenia
    KPiR.
    Pamiętaj także o tym, że raz przyjętą zasadę musisz stosować zawsze.
    Pozdrawiam
    Sławek
    s...@d...pl

  • 7. Data: 2002-11-26 21:55:51
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]

    > KPiR.
    > Pamiętaj także o tym, że raz przyjętą zasadę musisz stosować zawsze.

    Dzieki wielkie !
    Pozdrawiam

    GreG