  • 11. Data: 2003-04-04 19:12:43
    Temat: Re: Temat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, Agata wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > Ostrożnie. Jak nie nadawały się do ogrzewania to mogłaby być
    >+ > "odbudowa", która AFAIR podlega amortyzacji[1] :[ -
    >+ Odbudowa? Hmmm a kiedy w komputerze zepsuje się stacj dysków i kupię całkiem
    >+ nową to też odbudowa? Nie remont?

    Stacja dyskietek ? Zdecydowanie naprawa, czyli "remont".
    Jeśli HDD i dysk jest 75 razy większy od starego... to chyba jest
    to "ulepszenie" ? ;) - ale do 3500 zł i tak nie wymaga podwyższania
    wartości początkowej :)
    Chodzi głównie o to, że jeśli przypadkiem wymienisz naraz obudowę,
    płytę główną, pamięć (bo nie pasuje), procesor, DVD-ROM, dołożysz
    HDD (75 razy większy, a stary zostawiając tylko z powodu Microsoft
    OEM :>) - to będzie podejrzenie że właśnie nastąpiła odbudowa[1] :>
    [1] zajrzawszy do UoPDoOF: "rekonstrukcja" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-04-05 06:36:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ależ oczywiście - jeśli zajdzie przypadek o którym podywago-
    > wałem :) sobie, czyli będzie to nowy kibel ze złotą armaturą :|
    > Już zauważyłem że próbując okazać gdzie jest problem (w tym, że
    > US się przyczepi *tylko* jeśli będzie szansa wykazania że *rzeczywiście*
    > nastapiła zmiana jakościowa) wystraszyłem Agatę :)

    Hmm...jakos dla mnie kibel ze złota armaturą tak samo spełnia swoja
    funkcję jak kibel ze zwykłą. Na pewno nie lepiej, a może i gorzej
    (strach że ktos spod tyłka ukradnie :-)))
    Może walory estetyczne inne, ale mnie sie wydaje że tego złota tam nie
    widać (armatura to na pewno nie deska klozetowa :-) ) a defekuje się tak
    samo jak na zwykłym kibelku za 2 stówy :-)

    Bo przecież warunkiem modernizacji/ulepszenia jest aby nowe było lepsze
    w uzytkowaniu niż stare, ewentualnie miało inną, nową funkcję.
    Lepsze, niekoniecznie droższe :-)

    Odniesmy to chociaz do komputerów - przecież mój 10-gigowy dysk kupiony
    pare lat temu kosztował drożej a był mniejszy i wolniejszy niż kupiony
    wczoraj 40-gigowy :-)
    40 giga to dzis żaden luksus, 10 giga pare lat temu to był luksus że
    chej, nikt znajomy takiego nie miał i wszyscy mi zazdrościli :-)

    Może dajcie koledzy i koleżanki spokój kibelkowi ze złota armaturą,
    przykład jak kula w płot :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-04-05 10:22:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Hmm...jakos dla mnie kibel ze złota armaturą tak samo spełnia swoja
    >+ funkcję jak kibel ze zwykłą.
    [...]
    >+ Może walory estetyczne inne, ale mnie sie wydaje że tego złota tam nie
    >+ widać (armatura to na pewno nie deska klozetowa :-)

    OK, pewnie ale jest tak zrobiony żeby jednak owo złoto było widać :)
    Może się nie rzucać w oczy ;)
    [...]
    >+ Bo przecież warunkiem modernizacji/ulepszenia jest aby nowe było lepsze
    >+ w uzytkowaniu niż stare, ewentualnie miało inną, nową funkcję.
    >+ Lepsze, niekoniecznie droższe :-)

    No, toż chodzi o to że jakby kto królową angielską przyjmował... ;)

    [...]
    >+ Może dajcie koledzy i koleżanki spokój kibelkowi ze złota armaturą,
    >+ przykład jak kula w płot :-)

    OK :)
    Akurat tak mnie naszło bo Agata zaczęła od kibli.... :]

    pzdr, Gotfryd