  • 1. Data: 2002-03-01 21:38:21
    Temat: Zwrot podatku z usa?
    Od: "Ekosadek" <e...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - czy warto korzystac z jakis fim (np ESS z Irlandii) zeby
    uzyskac pelny zwrot podatku z ameryki.
    Albo jak samemu to zrobic?
    michal

  • 2. Data: 2002-03-02 10:40:39
    Temat: Re: Zwrot podatku z usa?
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Ekosadek" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie - czy warto korzystac z jakis fim (np ESS z Irlandii) zeby
    > uzyskac pelny zwrot podatku z ameryki.
    > Albo jak samemu to zrobic?

    Polecam http://job.2p.pl i rubryke - odzyskaj podatek.

    Pafelek

  • 3. Data: 2002-04-04 18:20:28
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    podaj numer swojej karty kredytowej tym gościom z usa to powinno zadziałać.

    ja miałe zwrot z kanady ichniejszy vat i podałem nr karty kredytowej -
    przyszło po 7 miesiącach ale opóźnienie spowodowane było wydarzeniami 11
    września (bo wróciłem 10 września z kanady).