  • 1. Data: 2012-11-30 21:29:12
    Temat: To wiecej niz podatki udaje sie historycznie oszukac.
    Od: a...@g...com

    On Friday, November 30, 2012 3:11:42 PM UTC-5, ME wrote:
    > Czemu Jebb nie zadzialal w san Francisko - bo byl na aktywnej liscei zbroidnizray
    wojennych albo mogl byc rozpoznany.

    > Nawet Woldheim nie spieszyl sie tam.
    >

    > Malo tego - to nawet nie byl 1945.
    >

    > Czemy zmiana daty ad hock - aby odmowic mojej pracy jakoze w 1945 zanukowano mnie w
    podziemiavch Alexander Platzen w Berlinie maja - obrazilam faszystiow bezwiednie
    paradujac koniec wojny jakby to byl koniec faszyzmu ( albo oni grali glosno te
    falszywa smiertc Hitlera sami).

    > Ten konferencje mozna spradzic gdzie indziej niz Wikipedii.
    >

    > Jebb ma szpiega w Waszygtonie DC ktory utrzymuje ze to ona a nie nie
    >
    > ja wiodla ONZ do Nowego Yorku, z Montrealu! Jebb juz Monrealu nie
    >
    > potrzebuje skoro moze sie sam publikowac w Wiki. Wciaz nie ma
    >
    > zrodla! Harasowala mnie stad wiem - sama mi to wszystko powiedziala
    >
    > pod uliczna superwizja szpiega ( samo-serwujaca kategoria) Millera,
    >
    > ktoremu tez zalezalo abysmy tylko zostalu lisbijkami to on juz ma reszte.
    >

    > My nie zostalysmy nim i a on ( lub nastepny poplecznik) wciaz
    >
    > publikuje. Czy to c iezka skleroza?

    Archiwa NYT kompletnie zablokowane, ale pod historia Narodow Zjednoczonych po
    Angielsku w Wikipedia taki kwiatek:

    "24 October 1949
    Cornerstone laid for present UN Headquarters in New York City.

    AHA - TO CO TO ZGROMADZENIE OGOLNE ROBILO WCAZSNIEJ I GDZIE WEDLUG BRYTYJCZYKOW?
    HOLOKAUST I NIE W USA?

    JA PAMIETAM I JEST WIELE ZRODEL SZCZEGOLNIE WIZULANYCH ZE KONGFERENCJA
    BYLA POZNIEJ ALE NIE JESTEM PEWNA KIEDY MUSIALAM WRACAC AUTOBUSEM Z SAN FRANCISKO I
    AJK TO SIE STALO ZE NIE DOJECHALAM. (a moze 1945 transport do Berlina na 9 Maja?)
    Innym znaczacym wydarzeniem wtedy byly wybory Lamar Alexandera - ktory nie tylko nie
    zginal ale pamieta te wydarzenia z San Franciskpo - byl duzy tlum na jego
    przemowieniach. ( moze byc ze lamar jest teraz spaczkowany tylko ale w Wiki only a ja
    wcaiz poznaje staruszka.
    Mozliwe ze Muhler uzywa jego boiografii aby zafalszoc co robil w tym czasie.

    Security Council, acting in the absence of the Soviet Union, calls on Member States
    to help southern part of Korea repel invasion from the north. The Korean Armistice
    Agreement is signed on 27 July 1953 by the UN Command and the Chinese-North Korean
    Command.