    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: To wszystko jednak jest skomplikowane
    Date: Mon, 2 Apr 2007 21:02:23 +0000 (UTC)

    Dzisiaj jakiś wysyp postów "zaczynam DG i nic nie wiem". Tak odpisuję sobie
    i odpisuję i doszedłem do wniosku, że to wszystko u nas jest cholernie
    skomplikowane. Kiedy już trochę się w tym siedzi, to się wie o tych
    wszystkich niuansach. Nawet się ich nie zauważa. Ale jak tak się komuś
    wykłada od podstaw, to dopiero człowiek widzi te mroczne pieczary tych
    wszystkich dupereli podatkowych. Że ponumerować faktury wg KPiR, że trzeba
    pilnować numerów rejestracyjnych na fakturach za paliwo, że KPiR musi mieć
    stronę tytułową wg wzoru i być zbroszurowana, że na fakturach za towary i
    materiały trzeba się podpisać i napisać kiedy się je otrzymało, że
    zestawienie wydatków na samochód (jakby same faktury z numerem
    rejestracyjnym nie wystarczały!)... Ech...
    Jak ktoś zaczyna, to o ile się o tym wszystkim dowie, to ani chybi - musi
    sobie zrobić checklistę (i to taką na parę kartek :) i co miesiąc robić
    rachunek sumienia, odhaczając te wszystkie rzeczy po kolei. :) Tutaj nigdy
    dobrze nie będzie, w tym kraju, tak mi się wydaje. :(
    --
    Samotnik