    From: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Trudne początki
    Date: Fri, 12 Jul 2002 20:21:10 +0200

    Witam!

    Założyłem sobie DG i nie wiem co dalej robić...
    Przed rozpoczęciem działalności kupiłem na siebie program Delphi (pod koniec
    2001, na fakturze jest mój NIP, obecnie firmowy) i teraz nie wiem jak
    zaczarować, aby był na firmę, żebym mógł go w tej działalności używać.
    Inna sprawa: czy da się do firmy wnieść komórkę kupioną na mnie tylko, że
    półtora roku temu?
    Skąd mam wiedzieć ile odliczyć za lokal, światło, telefon (słyszałem, że
    teraz nie na podstawie bilingu tylko procentowo od całości rachunku, nie
    wiem tylko na jakiej prawnej podstawie)?
    Jeżeli to pomoże to mam KPiR na razie bez VAT (przez pierwsze 2 miesiące),
    mieszkanie komunalne.
    Szczególnie dla mnie ważna jest odpowiedź na pierwsze pytanie, ale liczę na
    wszystkie...

    Jarek