  • 1. Data: 2002-11-19 11:18:20
    Temat: kasa mieszkaniowa, jakie kwoty na rok 2003?
    Od: "TB" <t...@n...pl>

    Witam
    Czy może już wiadomo jaka jest kwota możliwej ulgi za oszczczędności w
    kasie
    mieszkaniowej w roku 2003?.
    W styczniu kończę okres oszczędzania w takiej kasie.
    Chciałbym napisać prośbę do banku o zmianę miesięcznej wpłaty w grudniu i
    styczniu.
    Drugim pytaniem jest, czy można "rzutem na taśmę" wpłacić w grudniu kwotę
    wyczerpującą limit z roku 2002 a w styczniu wyczerpującą limit 2003 i fiskus
    się nie obrazi?.

    TB

  • 2. Data: 2002-11-19 14:41:06
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa, jakie kwoty na rok 2003?
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Jełśi tylko zmienisz wysokośc wpłatt w banku to nie ma przeszkód, ale musisz
    zminić aneksem w umowie. Aby zminieć wpłate na grudzień masz czas do końca
    miesiąca, do końca roku aby wpłate na styczeń '03

  • 3. Data: 2002-11-20 10:48:33
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "TB" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > fiskus

    Witam,
    fiskus na pewno sie nie obrazi, ale wiem ze sa limity podwyzszania wplat do kas
    mieszkaniowych ustalone przez same banki. np w pekao nie mozna raty 500 pln
    podwyszyc do 5000 pln. w zaleznosci od wysokosci raty istnieja przeliczniki o
    ile mozna podwyszyc wplate.

    pozdr,
    kuba