  • 1. Data: 2007-06-11 09:22:09
    Temat: US Radomsko - wizyta w urzedzie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Odwiedzilem dzisiaj przemile panie w dziale rachunkowosci budzetowej mojego
    US. Stwierdzily one, ze to "K" w 07K01 jest za malo zauwazalne, i ze trzeba
    bylo "napisac cos jeszcze" :) - po czym polecily napisanie na poczekaniu
    pisemka wyjasniajacego i wplata miala byc wyksiegoweana i zaksiegowana
    poprawnie...

    Nasuwa sie kilka refleksji - po pierwsze - OK bede pisac w identyfikacji
    zobowiazania II, III czy IV kwartal... - no ale w sumie po jakiego grzyba sa
    te wystandaryzowane formularze i kody okresow wplaty, skoro i tak wszystko
    przechodzi przez czujne oko pan urzedniczek? Ja serio w swojej naiwnosci
    myslalem, ze jak zaznacze literke K to przelew do US przyjdzie odpowiednio
    oznaczony i nie bedzie mowy o pomylce? Tymczasem wydruki z banku podlegaja
    zwyczajnej, wzrokmowej weryfikacji.

    Po drugie - czemu system ksiegowania zaliczek nie przechowuje informacji o
    trybie ich wplacania przez podatników? Skoro wybralem taki "plan taryfowy"
    to powinno to gdzies byc odnotowane w systemie

    Poza tym - czy mam uwazac sprawe za zalatwiona, czy tez skorzystac z tej
    drogi odwolawczej?

    Pozdrawiam
    SDD