    From: Przemo <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: US zakwestionowal PIT 37 -pomocy!!
    Date: Fri, 22 Feb 2002 16:12:20 +0100

    US zakwestionowal moje rozliczenie Pit 37 wspolnie z zoną.
    Sprawa dotyczy odpisu z tytulu zakupu komputera zwiazanego z praca
    etatowa zony. Rozliczylem komputer wykorzystujac caly mozliwy odpis na
    ten rok.
    I tutaj urzedniczka kazala obnizyc odpis na komputer do wysokosci
    zaliczki na podatek placonej przez zone.
    Nie przemawialo do US ze odpis rozliczylem zgodnie z opisem na druku PIT
    37 od naszych wspólnych zaliczek.(Na pit O nie ma informacji ze odpis nie
    moze byc wiekszy niz zaliczka wplacona przez zone)
    Urzedniczka nie byla w stanie pokazac gdzie moge przeczytac o takiej
    interpretacji jaka zastosowal US. Ewentualnie zapraszala do NSA.
    A tak przy okazji zakwestionowala mi rolety wedlug US moga byc tylko
    antywlamaniowe.
    Czy moze ktos mial podobny problem. Caly czas uwazam ze to
    nadinterpretacja US