    From: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: UWAGA Pieprzony PIT-4 i likwidacja DG!!!
    Date: Wed, 30 May 2007 17:40:36 +0200

    Czy ja dobrze rozumuję?

    Jeśli w dniu 30-04-2007 r. likwiduję działalność gospodarczą, to najpóźniej
    w tym dniu mam złożyć pieprzony PIT-4 lub przed dniem likwidacji?

    Ale Q2 jak mogę złożyć pieprzony PIT-4 przed dniem likwidacji, skoro nie
    wiem do ostatniego dnia, czy nie będę miał pracowników na chorobowym?

    Jeśli tego nie zrobię to US przywali mi pieprzoną karę pomimo tego, że
    zapłata należności jest na dzień 20-05-2007?

    Wydaje mi się to idiotycznie niesprawiedliwe ale wiem, że w przepisach
    polskich nie chodzi o sprawiedliwość, czy zdrowy ale o pieprzone nakładanie
    kar na idiotów, którzy rzucili się na prowadzenie działalności.

    pozdrawiam
    fart