    From: "Wtorek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Udokumentowanie zakupu
    Date: Tue, 7 Sep 2004 08:28:11 +0200

    Prowadzę od niedawna DG.
    Trafił mi się klient na maszynę do obróbki drewna, którą mam od ponad 20
    lat.
    Na zakup tej maszyny nie mam żadnych "papierów". Nie jest ona też środkiem
    trwałym w mojej firmie, ani nie jest nawet używana od dobrych 10 lat. Klient
    chce koniecznie fakturę VAT.

    Mam pytanie: czy wolno mi sprzedać tę maszynę wystawiając fakturę VAT z
    mojej firmy, skoro nie mam jej "na stanie"? Księgowa proponowała umowę kupna
    sprzedaży, ale klient nie chce żadnej umowy tylko fakturę.

    Poradźcie coś, bo sprawa pilna.
    pozdrowienia
    J.