  • 21. Data: 2011-03-28 00:25:09
    Temat: Re: Ujecie PIT8C w PIT37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 1:09 PM, SDD wrote:
    > Czyli to program lojalnościowy.

    aha.

    Zaden konkurs i zadna wygrana.
    Tez sie zasugerowałem. dlatego wydawał mi sie pit-8c od wygranej trochę
    dziwny.

  • 22. Data: 2011-03-28 00:27:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-27 20:09, SDD pisze:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Czyli to program lojalnościowy.
    >
    > Wiec po prostu trzeba wpisac do PIT-36 i tyle

    A mnie przysłali pocztą (chociaż chciałam na konto) pieniądze z US, a na
    drugi dzień stałam w kolejce na poczcie, okazało się, że po PITa-R.
    Nigdy tego mi nie przysyłali, dopiero w tym roku im coś odbiło. Nie wiem
    co ja mam teraz robić, nie za bardzo mi się chce składać informację do
    US (mają tam przecież u siebie to co i mnie przysłano).

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-03-28 00:30:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 7:27 PM, animka wrote:
    > Nie wiem co ja mam teraz robić, nie za bardzo mi się chce składać
    > informację do US

    a co chesz składać?