  • 1. Data: 2011-02-05 17:37:13
    Temat: Ujednolicone teksty ustaw ze zmianami
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Niestety uptu i updof z isiapu, ujednolicone na 2011r., nie pozwalają
    określić co się zmieniło - nie wytłuszczono w nim zmian na 2011r..

    Wiem że na gofinie mają wersjonowanie, ale może gdzieś jeszcze?

    Tomek

  • 2. Data: 2011-02-06 13:21:24
    Temat: Re: Ujednolicone teksty ustaw ze zmianami
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-05, o godz. 18:37:13
    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Niestety uptu i updof z isiapu, ujednolicone na 2011r., nie pozwalają
    > określić co się zmieniło - nie wytłuszczono w nim zmian na 2011r..

    Argh, chyba pisałem powyższe po lekach.. Powinno być:

    > Niestety uptu i updof z ISAP-u, ujednolicone na 2011r., nie pozwalają
    > na określenie tego co się w nich zmieniło - nie wytłuszczono w nich
    > zmian na 2011r..

    Tomek