  • 1. Data: 2004-04-25 15:14:33
    Temat: PIP PIP PIP czy to konieczność dla wszystkich pracodawców???
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Mam pytanie czy należy zgłaszać pracownika zatrudnionego w jednoosobowej
    firmie - osoba fizyczna ( działalność gospodarcza - usługi PKPiR zasady
    ogólne ) do tejże instytucji nawet gdy pracownik ( brat mieszka w jednym
    gospodarstwie z osobą prowadzącą działalność ) jeśli tak to podajcie czym niby
    to ma posłużyć takie zgłoszenie.
    pozdrawiam
    jas

  • 2. Data: 2004-04-26 08:32:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Apr 2004, jas wrote:
    [...]
    >+ ogólne ) do tejże instytucji nawet gdy pracownik ( brat mieszka w jednym

    No, PIP musi cię pilnować: a co, własnego brata będziesz wykorzystywał
    i państwo mu ochrony nie udzieli ??
    Pomieszczenia socjalne, urlop, szkolenie BPH... kto ma tego
    pilnować niby ? ;]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-26 12:58:50
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > i państwo mu ochrony nie udzieli ??
    > Pomieszczenia socjalne, urlop, szkolenie BPH... kto ma tego

    A jeśli mój brat stwierdzi że lepiej niż u własnego brata to mu już nigdy i
    nigdzie nie będzie to na co wtedy PIP?
    pozdr jas

  • 4. Data: 2004-04-26 18:31:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004, jas wrote:
    [...]
    >+ A jeśli mój brat stwierdzi że lepiej niż u własnego brata to mu już
    >+ nigdy i nigdzie nie będzie to na co wtedy PIP?

    Przywali ci mandat, o ile będzie okazja.
    Kiedy pracowałem w sp.z o.o. kontrola PIP wykryła niewykorzystane
    urlopy - i mimo iż było to za zgodą, a miejcami na prośbę pracowników
    (urlopy "chomikowane" na różne okazje) - prezes dostała mandat.
    Pouczyli że jak napiszemy prośbę z uzasadnieniem to ew. będą
    honorowali. Podejrzewam że tak z każdą rzeczą z osobna....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)