  • 1. Data: 2004-04-25 13:29:59
    Temat: korekta PIT-11 za rok 2002 ?!
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Witam!
    Właśnie teść przyniósł mi PIT-11 z ręcznym dopiskiem "KOREKTA" za rok 2002,
    który dostał pocztą od byłego pracodawcy.
    I co ??? - mam zrobić na podstawie tego korektę do rozliczenia rocznego za
    rok 2002 ??
    I tak po prostu ją wysłać do US - czy napisać jakieś wyjaśnienie trzeba?

    Jeszcze jedno pytanie - w rozliczeniu rocznym PIT-37 za rok 2002 mam pewną
    kwotę w pozycji "121" - "ulgi mieszkaniowe do odliczenia w latach
    następnych" - czy moge ją uwzględnić w rozliczeniu za rok 2003?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    --
    Małgorzatka

  • 2. Data: 2004-04-26 08:29:49
    Temat: Re: korekta PIT-11 za rok 2002 ?!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Apr 2004, Małgorzatka+ wrote:
    [...]
    >+ I tak po prostu ją wysłać do US - czy napisać jakieś wyjaśnienie trzeba?

    Trzeba. Ordynacja wymaga. Ja bym napisał: "z powodu otrzymania
    korekty..." :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-04-26 09:46:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Sun, 25 Apr 2004, Małgorzatka+ wrote:
    > [...]
    >
    > Trzeba. Ordynacja wymaga. Ja bym napisał: "z powodu otrzymania
    > korekty..." :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    No chyba.. ze pani Malgorzata zlozyla z danymi takimi,
    jak jest po korekcie...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-26 11:11:12
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > No chyba.. ze pani Malgorzata zlozyla z danymi takimi,
    > jak jest po korekcie...

    Kolejność moich działań będzie następująca:
    1. zrobię korektę do rozliczenia za rok 2002 (na podstawie korekty Pit-11 za
    rok 2002)
    2. napiszę wyjaśnienie dlaczego zrobiłam korektę
    3. wyślę to wszystko do US
    4. wypełnię rozliczenie za rok 2003 (kwotę z rubryki 121 "ulgi mieszkaniowe
    do odliczenia w latach następnych" przepiszę ze skorygowanego rozliczenia
    rocznego za rok 2002)
    5. wyślę do US
    Ponieważ kwota zwrotu nadpłaconego podatku za rok 2002 się nie zmienia to
    chyba na tym zakończe swoje działania.
    Dobrze zrozumiałam?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Małgorzatka