  • 1. Data: 2002-01-24 10:29:09
    Temat: Ulga budowlana
    Od: "Piotr Chlabicz" <c...@o...pl>

    Od pieciu lat usiluje zamieszkac w "swoim nowym mieszkaniu". W tym celu
    wplacilem 1997 roku wklad mieszkaniowy na konto spoldzielni, stajac sie
    rownoczesnie jej czlonkiem. Po uplywie ok. 2 lat okazalo sie ze spoldzielnia
    zostala "rozdrapana" przez nieuczciwy zarzad, mi jednak udalo sie w pore
    zabrac swoje pieniadze i ulokowac w kolejnej spoldzielni. Pod koniec
    ubieglego roku (2001) zwrocilem sie do jej zarzadu o wyplate zgromadzonych
    srodkow, poniewaz termin realizacji inwestycji znowu zostal znacznie
    przesuniety, mi jednak zalezy obecnie na szybkim kupnie nowego mieszkania.
    Moje pytanie dotyczy ulgi podatkowej, z ktorej korzystam juz od lat. Czy
    teraz w roku 2002 utracilem prawo do ulgi, czy tez przysluguje mi ono na
    starych zasadach az do zrealizowania mojego celu mieszkaniowego?
    --
    Piotr Chlabicz