  • 1. Data: 2002-01-24 11:06:47
    Temat: Przelew do US z Inteligo?
    Od: k...@l...com.pl (Gusiak)

    Witam!

    Mam następujące pytanie - czy można dokonywać przelewów do US z konta
    Inteligo? Rozmawiałam z panią z Inteligo i powiedziała, że można, ale co na to
    US? Chodzi mi o nowe druki przelewów.
    Jeśli ten temat był już poruszany to przepraszam.
    --
    Pa pa!
    Agnieszka <a...@l...com.pl>

  • 2. Data: 2002-01-25 13:13:01
    Temat: Re: Przelew do US z Inteligo?
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

> [...]
    na to
    > US? Chodzi mi o nowe druki przelewów.
    > Jeśli ten temat był już poruszany to przepraszam.

    Z Inteligo masz przelew elektroniczny. A po drugie do końca roku ma nie
    obowiązywać nakaz stosowania druczków w/g rozorządzenia. (Tak na marginesie
    obowiązuja tylko nowe nr rach)

    grzegorz