  • 1. Data: 2002-02-14 21:17:17
    Temat: Ulga budowlana
    Od: "Benek" <r...@i...pl>

    Witam!

    Kupilem nowe mieszkanie w Spoldzielni Mieszkaniowej...
    Czy moge w ramach ulgi budowlanej odliczyc rowniez udzial i wpisowe do
    Spoldzielni nie ujete w cenie mieszkania?

    Pozdrawiam

    Benek

  • 2. Data: 2002-02-15 08:14:12
    Temat: Re: Ulga budowlana
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    "Benek" <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy moge w ramach ulgi budowlanej odliczyc rowniez udzial i wpisowe do
    > Spoldzielni nie ujete w cenie mieszkania?

    Też miałem wątpliwości czy można odliczyć, ale miła Pani z US stwierdziła,
    że jeżeli ne byłbym członkiem spółdzielni nie mógłbym kupić od nich
    mieszkania dlatego udział i wpisowe są związane z dużą ulgą budowlaną.
    Rozliczyłem się, złożyłem wszystkie dokumenty potwierdzające zakup
    mieszkania, zaniechałem zaliczki na podatek i co najważniejsze otrzymałem
    już zwrot podatku.

    darek

  • 3. Data: 2002-02-20 20:43:13
    Od: "Benek" <r...@i...pl>

> [...]
    > Rozliczyłem się, złożyłem wszystkie dokumenty potwierdzające zakup
    > mieszkania, zaniechałem zaliczki na podatek i co najważniejsze otrzymałem

    Czy miales rachunek/fakture dotyczaca wplaty udzialu i wpisowego do
    spoldzielni?
    Na podstawie jakiego dokumentu swiadczacego o wplacie to odliczyles?

    Jestem ciekaw bo wlasnie dzisiaj mila Pani w US mi odrzucila PITa rocznego
    twierdzac, ze na podstawie dowodu wplaty nie moge tego odliczyc... :-(((

    Robert

  • 4. Data: 2002-02-21 08:16:44
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    "Benek" <r...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > twierdzac, ze na podstawie dowodu wplaty nie moge tego odliczyc... :-(((

    Miałem zwykłe KP na którym jest zapisane "wpłata udziału członkowskiego" i
    "opłata wpisowa" .
    Jak różne????? jest nasze prawo w różnych US-ach
    darek