  • 1. Data: 2002-02-14 17:05:40
    Temat: A jesli znajde jakis drobny blad w CIT-2
    Od: "Maciek Zarzycki" <m...@p...com>

    na niekorzysc US np. w deklaracji za pierwszy mc
    roku obrachunkowego to co sugerujecie:
    a. skladac 12 korekt, czy raczej
    b. poprawic wszystko w grudniu i siedziec cicho
    (maly blad w narastajacych kwotach mniej widac)

    Wiem, ze okresem podatkowym jest generalnie kolejne 12mc
    ale czy moge sie kredytowac w obrebie okresu niezaplaconym
    (przeniesionym np. na miesiac skladania wstepnego CIT-8) PDOPem?

    A moze znalezc sobie jakis koszt podatkowy (np.strate do rozliczenia
    za poprzedni rok) i nie ksiegowac jej na poczatku okresu, po to
    by w razie kontroli zawsze mozna bylo powiedziec ze
    po co korygowac, skoro korekta dzialalaby na niekorzysc US.

    Czekam na Wasze sugestie i ewentualne linki do artykulow

    pozdrawiam,
    Maciek
    PS2. Czy u Was tez kontrole VAT sa czestsze
    i bardziej drobiazgowe od tych z PDOP ?

  • 2. Data: 2002-02-15 07:56:15
    Temat: Re: A jesli znajde jakis drobny blad w CIT-2
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 14 Feb 2002 18:05:40 +0100, "Maciek Zarzycki"
    <m...@p...com> wrote:

> [...]
    >po co korygowac, skoro korekta dzialalaby na niekorzysc US.
    >
    >Czekam na Wasze sugestie i ewentualne linki do artykulow

    Chodzi o ubiegły rok? To złożyć prawidłowego Cita-8 i siedzieć cicho.

    Sławomir Dąbrowski