  • Data: 2009-04-22 19:35:44
    Temat: Ulga dla samotnej matki
    Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja wyglada tak.

    Para (nie malzenstwo) ma dziecko urodzone w 2006 roku. W 2007 roku kobieta
    odliczyla ulge jako matka samotnie wychowujaca dziecko i takowa ulge
    otrzymala. W 2008 r. we wrzesniu para bierze slub.

    Pytanie.
    Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
    dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
    samotnie wychowujaca dziecko.

    Moze to ktos potwierdzic? Najlepiej ustawa? Nie moge znalesc, a jak znajde
    to nie jestem pewny czy to jest obowiazujaca ustawa.

    pozdrawiam
    MarkX