    From: "Darek " <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga i małżeństwo
    Date: Thu, 11 Nov 2004 17:55:33 +0000 (UTC)

    Witam
    Może ktoś z szanownych grupowiczów mi pomoże,
    Cytuje małżonkę:)
    "...
    W 2000 roku kupiłam mieszkanie (dalej zwane nr 1). W tamtym okresie
    obowiązywała jeszcze ulga mieszkaniowa i mogłam sobie odliczyć od podatku 19%
    wydatków na zakup mieszkania. Odliczenia te nie znalazły pokrycia w podatku
    za lata 2000-2003. W tym roku tj. 24.01.2004 wyszłam za mąż. W lipcu 2004
    kupiliśmy mieszkanie (dalej zwane nr 2), które jest naszą współwłasnością. W
    tym mieszkaniu przeprowadziliśmy remont. Mąż ma większe dochody więc on
    będzie mógł odliczyć wydatki na remont mieszkania nr 2. Co w takim razie z
    odliczeniami za tamto mieszkanie..."
    Jak to wszystko rozliczyć, na którym picie ab wszystko było zgodne z litera
    prawa
    Dziekuję z góry z pomoc
    Pozdrawiam Darek