  • 1. Data: 2008-02-13 16:32:50
    Temat: Ulga na Internet?
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Będę piewszy raz rozliczał ulgę na Internet w PIT-37 i załączniku PIT-0
    oczywiście. I tutaj pojawia się problem: czy odliczam całą kwotę jaką
    wydałem na abonament za Internet tj. 468zł; czy tylko odliczam 22% z tej
    kwoty tj. 102,96zł?

    Porszę o poradę jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat :)

  • 2. Data: 2008-02-13 16:36:02
    Temat: Re: Ulga na Internet?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2008 o 17:32:50 Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > kwoty tj. 102,96zł?
    >
    > Porszę o poradę jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat :)

    Jeśli już to 18,03%, ale ZTCW to całą.

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-02-13 17:36:16
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    cała kwote ale do limitu 760 PLN/osobę

    Możesz tez odliczyc na kilka osób (czyli pomnozyć) jeżeli tak wystawiona
    jest faktura

    Operatorzy Internetu bez problemu wystawiaja fakturę na kilka osób.

  • 4. Data: 2008-02-13 18:34:40
    Od: "WS" <w...@w...pl>

    > cała kwote ale do limitu 760 PLN/osobę
    >
    > Możesz tez odliczyc na kilka osób (czyli pomnozyć) jeżeli tak wystawiona
    > jest faktura

    Jak pomnożyć?
    Mam faktury wystawiane przez TP na mnie i żonę co miesiąc. Za cały rok to
    kwota 1010,16zł
    Podzieliłem ta kwotę na pół i wpisałem w dwie rubryki po połowie do PIT-0
    Czy tak czy inaczej powinno sie wpisywać?

  • 5. Data: 2008-02-14 00:37:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WS wrote:

> [...]
    > Podzieliłem ta kwotę na pół i wpisałem w dwie rubryki po połowie do PIT-0
    > Czy tak czy inaczej powinno sie wpisywać?

    jest ok.
    chodziło mu o to, że ulga jest na osobę, czyli 760 zł na ciebie i 760
    zł na żone, czyli jak macie faktury na obojga to kazdy moze odliczyc
    sobie swoją część.

  • 6. Data: 2008-02-19 21:32:44
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > chodziło mu o to, że ulga jest na osobę, czyli 760 zł na ciebie i 760 zł
    > na żone, czyli jak macie faktury na obojga to kazdy moze odliczyc sobie
    > swoją część.

    Ciekawostka:
    urząd skarbowy w Rzeszowie w zeszłym roku zakwestionował
    taką wykładnię i kazał ludziom zwracać pieniądze. Wg tamtejszych
    urzędników małżeństwo mogło odliczyć tylko jedno 760 zł.

    latet

  • 7. Data: 2008-02-20 01:49:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-02-19 22:32 Latet pięknie wystukał/a:

    > Ciekawostka:
    > urząd skarbowy w Rzeszowie w zeszłym roku zakwestionował
    > taką wykładnię i kazał ludziom zwracać pieniądze. Wg tamtejszych
    > urzędników małżeństwo mogło odliczyć tylko jedno 760 zł.

    A czy w tym roku można odpisywać opłaty na fundusz remontowy?
    --
    animka