  • 1. Data: 2006-10-07 09:51:56
    Temat: Ulga na cele edukacyjne - pytanie
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Witam
    Kupiłem siostrze, która właśnie zaczeła studia notebook.
    I po zakupie dopiero mnie oświeciło, że kiedyś istniało cos takiego jak ulga
    na cele edukacyjne?
    Czy moge odliczyć go od dochodu przy rozliczeniu podatkowym? Czy jest jakiś
    wymóg, że faktura powinna być tylko na rodziców?

    --
    Pozdrawiam:
    Adni

  • 2. Data: 2006-10-07 10:23:41
    Temat: Re: Ulga na cele edukacyjne - pytanie
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "adni" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    .
    > I po zakupie dopiero mnie oświeciło, że kiedyś istniało cos takiego jak
    > ulga
    > na cele edukacyjne?

    kiedyś jak dinozaury człapały po ziemi istniała - wspominam ją miło - już
    jej z 5 lat nie ma

  • 3. Data: 2006-10-07 14:28:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "adni" <a...@v...pl> wrote in message news:eg7t3i$el3$1@news.onet.pl...
    > I po zakupie dopiero mnie oświeciło, że kiedyś istniało cos takiego jak
    > ulga
    > na cele edukacyjne?

    Stara ta twoja żarówka. Zlikwidowana wiele lat temu.